loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی25, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 55 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

فان خال: رسانه‌ها باید از من عذرخواهی کنند

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، تنها به دو سوال ...

فان خال: رسانه‌ها باید از من عذرخواهی کنند - Bartarinha.IR ...

فان خال: رسانه‌ها باید از من عذرخواهی کنند فان خال،رسانه،عذرخواهی،منچستریونایتد

فان خال:رسانه ها باید از من عذرخواهی کنند :: ورزش 3

کد خبر: 1291511/30 زمان: 20:10 1394/10/02 بازدید: 24,811. فان خال:رسانه ها باید از من عذرخواهی کنند

فان خال:رسانه ها باید از من عذرخواهی کنند

‎دیریست عابری نگذشته ست ازین کنار. کز شمع او بتابد نوری ز روزن ام. فکرم به جست و جوی سحر راه ...

انجمن راسخون - فان خال:رسانه ها باید از من عذرخواهی کنند

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، تنها به دو سوال ...

فانخال کنفراس مطبوعاتی را نیمه‌کاره ترک کرد - BBC …

لویی فان خال، سرمربی منچستریونایتد که این روزها زیر فشار رسانه‌ها قرار دارد، پس از پاسخ به ...

"جیغ" فان خال در الدترافورد (کارتون) :: ورزش 3

کد خبر: 1291574/30 زمان: 11:11 1394/10/03 بازدید: 28,375 "جیغ" فان خال در الدترافورد (کارتون) برای دومین روز ...

لوئیس فان خال

رسمی/ بلان از پاری سن ژرمن جدا شد; کاریکاتور روز/ مسی تسلیم شد; بمب خبری کوپاآمه‌ریکا؛ مسی از ...

عذرخواهی طعنه آمیز لینه‌کر از فان خال

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، به دلیل ...

عجیب ترین کنفرانس مطبوعاتی فان خال؛ من اخراج …

کعبی: بازیکنی نیستم که برای تیمدار شدن آویزان فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال خوزستان ...

عذرخواهی از فن خال به سبک روزنامه سان | طرفداری

طرفداری - لوییس فن خال در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته اش گفت: هیچ کس در این اتاق نمی خواهد از ...

آرشیو خبرهـا - 1450893666 - wwwkhabar.ir

آرشیو خبرهـا «حیدری خلیلی» از سازمان سینمایی رفت ۲۷ نامزد انتخاباتی در سیستان و بلوچستان ...

عذرخواهی کنایه‌آمیز مطبوعات انگلیس از فن‌خال + عکس

دو روزنامه انگلیسی درخواست سرمربی هلندی منچستریونایتد را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز پاسخ دادند.

مورینیو: قهرمانی را به فان خال تقدیم می‌کنم

سرمربی منچستریونایتد با خوشحالی از پیوستن پل پوگبا به تیمش از نتیجه کسب شده برابر لسترسیتی ...

فان خال: بد موقعی دروازه ما باز شد

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید از شکست برابر لیورپول در لیگ اروپا ناامید شده ولی باید با ...

فانخال و یونایتدها می‌خواهند دقیقه 90 خرید کنند ۵ …

فانخال و یونایتدها می‌خواهند دقیقه 90 خرید کنند ۵ ستاره که می‌توانند به جای پدرو،‌ مسافر ...

طوفان فانخال در نشست خبری/ سال آینده هم من را …

اخبار اخبار ورزشیطوفان فانخال در نشست خبری/ سال آینده هم من را خواهید دید

عذرخواهی طعنه آمیز زوما از مارسیال

برای ارسال دیدگاه خود باید از قبل ثبت نام کرده باشید، برای ثبت نام به روی اینجا کلیک کنید.

Football.ir - اخبار فوتبال : «لویی فانخال»

تمجید فان خال از جوانان منچستریونایتد. سرمربی هلندی منچستریونایتد به تمجید از بازیکنان ...

بهار نیوز - آقای خاص در انتظار اخراج فانخال

لوئیس فان خال، سال آخر حضور در منچستر را سپری می کند و حذف از لیگ قهرمانان و اتحادیه مسئولان ...

رونی: در مورد فانخال بی‌انصافی شده

به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ گمانه‌زني‌هايي كه در مورد آينده لوئي فانخال و ...

فوتبالی‌ترین | فان خال: با اصرار سران …

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لوییس فان خال در سال ۲۰۱۴ و پس از اخراج دیوید مویس با ...

هازارد: از مورینیو پس از اخراجش‌ عذرخواهی‌ کردم

برای ارسال دیدگاه خود باید از قبل ثبت نام کرده باشید، برای ثبت نام به روی اینجا کلیک کنید.

واکنش فان خال به حضور مورینیو در منچستریونایتد …

بهره برداری از معادن در ایجاد اشتغال تاثیر بسزایی دارد

فدراسیون فوتبال عراق: فقط در ایران بازی می‌کنیم/ …

فدراسیون فوتبال عراق به توهین‌های سعودی‌ها واکنش نشان داد و خواستار عذرخواهی رسانه‌های ...

فن خال با عصبانیت کنفرانس مطبوعاتی را نیمه …

یکی به من بگه ون خال فن چه کوفتیه؟؟؟؟؟؟یعنی مثلا من اگه از سرمربی تیمم حمایت کنم ون خال فنم ...

Football.ir - عذرخواهی کنایه‌آمیز و جالب مطبوعات انگلیس از ...

به دنبال انتقاد تند لوئیز فن‌خال از رسانه‌های انگلیسی در مصاحبه روز گذشته (چهارشنبه) خود ...

http://www.aftabir.com/news/article/view/2014/07/10/384288

عابدینی از مردم می خواهم برای من دعا کنند

عابدینی: از مردم می‌خواهم برای من دعا کنند . خبرگزاری تسنیم: مجتبی عابديني پس از پیروزی ...

فوتبالی‌ترین | فان خال: شرایطم در منچستریونایتد …

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرر، لوییس فان خال روزهای بسیاری سختی را در اولدترافورد بر ...

حمله هواداران یونایتد به فان خال+عکس

گودرزی: فدراسیون کشتی وزارت ورزش را دور زد/ از پیشنهاد روز ملی کشی بی خبر بودم

اخبار مهم قاره سبز؛ از متهم شدن یک بازیکن دیگر از

اخبار مهم قاره سبز؛ از متهم شدن یک بازیکن دیگر از بارسلونا تا اخراج فان خال

تهیه کننده سریال ایرانی شیوع: از ملت شریف …

اینکه ایشون گفتن معذرت خواهی میکنم کافی نیست.باید هر چه سریعتر عذرخواهی شون رو علنی کنند.در ...

ماتا من‌یونایتد می‌تواند فوتبال جذابی تحت هدایت فن‌خال ...

ماتا من‌یونایتد می‌تواند فوتبال جذابی تحت هدایت فن‌خال بازی کند

پاپ: کلیسا باید از همجنسبازان عذر خواهی کند

شفقناافغانستان- پاپ فرانسیس در سخنانی جنجالی خواهان عذرخواهی کلیسای کاتولیک از همجنسبازان ...

هو شدن فانخال توسط اولدترافورد نیمه خالی / …

هو شدن فانخال توسط اولدترافورد نیمه خالی مازندمجلس: شب گذشته فانخال در آخرین بازی فصل و ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5293 | تاریخ 1394/11/19

لوییس فانخال تاکید کرد منچستریونایتد او را دور نزده و وارد مذاکره با ژوزه مورینیو نشده.

راشفورد: می‌خواهم از زلاتان چیزهای زیادی یاد بگیرم | …

به گزارش ایسکانیوز، مارکوس راشفورد را باید پدیده منچستر یونایتد در فصل قبل دانست.

شرط بندی بامزه ژورنالیست روزنامه سان با سرمربی …

درگیری لفظی سرمربی منچستریونایتد و ژورنالیست روزنامه سان وارد مرحله تازه‌ای شد.

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5332 | تاریخ 1395/1/22

لوییس فانخال در هفته‌های پایانی فصل به درخشش وین رونی امید زیادی دارد. فصلی که در دوران پس ...

مظاهری: تیم اقتصادی دولت وقت کشی می‌کند - دولت …

مظاهری: تیم اقتصادی دولت وقت کشی می‌کند: دولت بهار: وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی اظهار ...

انتقاد علی مطهری از «بت‌سازی» از ولایت‌ فقیه - ایسنا

به گزارش ایسنا، «جماران» نوشت: «از نتایج رأی هفتم اسفند این بود که صدای «متفاوت» مجالس هشتم ...

بی پرده از هر دری

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، شیث رضایی در اولین مصاحبه مفصل خود پس از بازی پرسپولیس ...

با کسی عقد اخوت نبسته‌ام/ مبارزه با فساد و رانت در …

رییس جمهور در بیانیه‌ای خطاب به ملت ایران: با کسی عقد اخوت نبسته‌ام/ مبارزه با فساد و رانت ...

دلیلیت اکانت بیتالک | سایت تفریحی فان کده

علی مطهری گفت که احتمال ائتلاف اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان بیش از ۵۰ درصد است.نماینده ...

رسوایی و اخراج مربی کنیایی از المپیک ریو

بلیند: حق فن‌خال نبود که به این شیوه اخراج شود . به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قطعی شدن اخراج ...

هامبورگ ناراحت از جدایی فان‌درفارت

هامبورگ ناراحت از جدایی فان‌درفارت | ورزش 36 ساعت قبل ... رافائل فان درفارت تابستان سال جاری ...

دکتر حسن عباسی دررابطه با ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از حسن عباسي خواسته است که از ارتش عذر خواهی کند.به گزارش فرارو ...

واکنشِ خاتمی به ممنوع‌التصویر شدن: برای عذرخواهی از

@greenpatriot باز هم لینک‌هایی را که من به موضوع داغ ارسالی توسط شما اضافه کرده‌ام، حذف کردید. هر ...

آجورلو: باید کمک شود که ما به ورزشگاه مناسبی …

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی , آجورلو: باید کمک شود که ما به ورزشگاه مناسبی برویم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 3,268
  • بازدید کلی : 14,916